2011. június 17., péntek

11. rész

Sziasztok! :)
Mivel látom, hogy sajnos nem sokan olvassátok a blogot, úgy döntöttem, hogy egyelőre nem teszek ki több részt, csak ha összegyűlik 4 komi. Ha lehetséges, és van időtök, kérlek benneteket, legalább egy-két mondatban írjátok le a véleményeteket. Legyen az jó vagy rossz. Nagyon sokat jelentene nekem! És ha esetleg úgy gondoljátok, hogy nem jó a sztori, nem jók a részek, vagy ahogy írok, azt is írjátok meg nekem, hiszen visszajelzés Tőletek! Köszönöm előre is! :) Jó olvasást! Puszi:Dahlia

-Nagyon megleptél most azzal, hogy idejöttél! Törtét valami? Vagy minek köszönhetem a hirtelen látogatásod?-érdeklődött kíváncsian.-Na ne értsd félre, nagyon örülök, hogy itt vagy!-mosolygott rám.
-Elmondok mindent Jenni, de hadd kérjek egy pohár vizet! Már teljesen kiszáradt a torkom!-mondtam egészen halkan.
-Gyere, főzök teát, az biztosan jól fog esni!-mosolygott ismét, majd a konyha felé indult, én pedig követtem őt.-Foglalj helyet nyugodtan, és ha gondolod, kezdj bele!-mutatott az étkezőasztal körül álló székekre, én pedig kihúztam az egyiket, és rároskadtam arra.
-Hmm, hol is kezdjem?-tettem fel kezdésnek egy költői kérdést, de mielőtt Jen válaszolhatott volna, sóhajtottam egy nagyot, és nekikezdtem.-Hát, azt hiszem, hogy ez az egész mizéria 8 éve kezdődött, és azóta is folytatódik,és állandóan vannak új részei, akár csak egy brazil szappanoperának!-nevettem fel kicsit gúnyosan.-Hol eltűnik az életemből, hol újra felbukkan, de valahogy sohasem tudom kitörölni őt az emlékeimből, főleg, ha mindig a nyomomban van.
-Kimi?-szólt közbe a barátnőm.
-Hát ki más lenne?!-vontam meg a vállam, miközben felálltam, majd a konyhapulthoz sétáltam, és nekitámaszkodtam annak.
-Óhh mit csinált megint az én drága exférjem?-vigyorodott el hirtelen Jenni.
-Ezt még te sem fogod elhinni!-legyintettem.-Szóval, tegnap délután Mikkot felhívták a haverjai, hogy menjen el velük este bulizni. Megbeszélte velem, én pedig mondtam neki, hogy menjen szórakozzon kicsit, csak arra nem számítottam, hogy hajnali fél 2-kor, hulla részegen állít haza, méghozzá Kimi kíséretében.-meséltem tovább az éjszaka történteket, és amikor az utolsó mondat elhagyta a számat, Jen meglepetten kapta fel a fejét és nagy szemekkel, láthatóan kíváncsian várta folytatást.-Mikkot betámogattuk az egyik szobába, aztán én elindultam a konyhába, de azt álmomban sem gondoltam volna, hogy majd Räikkönen is jön utánam.-a barátnőm erre a megszólításra is felkapta a fejét és elmosolyodott, közben pedig a kezembe adta a bögrét, amelyben ott gőzölgött a citromos-mézes teám.-Köszönöm!-mosolyogtam rá futólag.-Na, tehát utánam jött, én pedig kapva kaptam az alkalmon és nekiestem, rögtön lekaptam a tíz körméről, hogy mi a francot csináltak a párommal, erre ő ugyanolyan vehemenciával közölte velem, hogy ne pattogjak neki, inkább legyek hálás, amiért hazahozta a barátomat!-ismét az éjszakai veszekedésünk jutott az eszembe és persze rögtön felment bennem a pumpa.
-És aztán mi történt?-sürgetett tovább a barátnőm.
-Aztán?-mosolyodtam el kicsit gúnyosan.-Aztán közöltem vele, hogy tűnjön el a házunkból, de ő ezt nem tette meg. Sőőt, nekinyomott a konyhapultnak, és megkérdezte, hogy miért vagyok vele ilyen ellenséges. Erre rögtön azt válaszoltam neki, hogy még annyit sem érdemel, hogy köszönjek neki, a magyarázkodásra pedig várhat. Ám ez sem tántorította vissza, belenézett a szemembe, és azt mondta…-picit elcsuklott a hangom.-……azt mondta, hogy már 8 éve minden porcikája vágyik rám, és most nem fogja engedni, hogy kicsússzak a kezei közül, és aztán egyszerűen megcsókolt.
-Hogy mi?-hüledezett Jenni, és ahogy felemeltem a fejem, láttam a szemében az értetlenséget.-És te ezt hagytad?-ingatta a fejét.
-Hogy hagytam-e?-nevettem fel irónikusan, és ismételten könnyektől csillogtak már a szemeim.-Vissza is csókoltam Jen.-sóhajtottam.-De tudod, ami a legszörnyűbb az egészben, hogy még élveztem is. És hiába akarom elűzni ezt a gondolatot a fejemből, pedig tudom, hogy nem szabadott volna megcsalnom Mikkot, nem megy. Nem tudom őt olyan könnyen elfelejteni!-sírtam el magam, és ismét visszaroskadtam arra a konyaszékre.
-Véletlenül nem lehet az, hogy még mindig érzel iránta valamit?-ült le mellém Jen és megfogta a kezem.
-Nem!-vágtam rá rögtön.-Ez csak inkább annak a jele, hogy nem tudok szabadulni az emlékek hatása alól, és könnyen elfelejtem, hogy már nem az a 18 éves balettáncosnő vagyok, aki 8 évvel ezelőtt voltam!-hajtottam le szomorúan a fejem.-És azt még nem is mondtam, hogy ha nem állítom le tegnap éjszaka, akkor…..akkor….-megint elcsuklott a hangom, és nem tudtam befejezni a mondatot.
-Akkor lefeküdtél volna vele?-fejezte be helyettem a barátnőm.
-Igen!-suttogtam.-Csak egy hajszál választott el attól, hogy teljesen elfelejtsem a történteket, hogy kikapcsoljam az agyam, és átadjam magam neki és az érzéseknek, amik akkor eluralkodtak felettem!-vallottam be neki teljesen őszintén.-Hahh! Olyan abszurd, hogy mindezeket pont a volt feleségének mesélem el!-nevettem fel szarkasztikusan é megráztam a fejem.-Ne haragudj, kérlek!-néztem rá bűnbábó szemekkel.
-Előttem nem kell magyarázkodnod. Tudom én milyen az a Räkkönen vonzerő!-kuncogott.-De ne aggódj, én mostmár úgy nézek rá, mintha a bátyám lenne. Szeretem őt, de már rég nem úgy, ahogy kezdetben.-mosolyodott el, és bátorítóan megsimogatta a karom.
-Jajj Jen, olyan jó, hogy vagy nekem!-sírtam el magam ismét, ő pedig odahúzott magához, és szorosan megölelt engem.
-Tudod, hogy rám mindig, mindenben számíthatsz!-simogatta meg az arcom, miközben kicsit távolabb tolt magától.
-Köszönöm!-pislogtam rá hálásan, és egy nagy puszit nyomtam az arcára.-Jenni, nem bánnád, ha itt maradnék egy-két napot? Egyszerűen nincs kedvem találkozni Mikkoval és úgy érzem, még nem készültem fel arra, hogy szemtől szembe elmondjam neki, hogy mi történt.-sóhajtottam.
-Hát persze, hogy maradhatsz. Milyen kérdés ez?-kacsintott rám.-Ameddig csak szeretnél!-mosolygott.-És biztos, hogy el akarod mondani a párodnak azt a csókot?-kérdezte halkabban.
-Nem lenne fair dolog, ha titkolóznék előtte!-vontam vállat.
-De azt is mérlegeld, hogy ha Mikkonak elmondod, akkor biztos, hogy Kimivel összeveszik, és attól tartok, hogy ez az újságírók figyelmét sem kerülné el.-húzta el a száját.
-Igazad van, ebbe bele sem gondoltam!-szomorodtam el megint.-Akkor ne mondjam el neki?-néztem tanácstalanul a barátnőmre.
-Szerintem ne, de ezt még megbeszéljük később. Most viszont hanyagoljuk a témát, és javaslom, hozzuk be a csomagod, utána pedig dobjunk össze valami ebédet. Na mit szólsz?-jelent meg egy csillogó mosoly az arcán.
-Hát, legyen, nem bánom!-feleltem kissé vonakodva.
-Na ez a beszéd! Akkor gyerünk!-pattant fel lelkesen, és mire követhettem volna, ő már rég a konyhán kívül járt, és szélsebesen indult az autómhoz, hogy kivegye a cuccomat. Most nem is gondoltam, hogy felvehetem vele a ritmust, de azért elmosolyodtam, ahogy láttam a frissességét, és tudtam, mindent meg fog tenni azért, hogy engem felvidítson. Nemhiába imádtam én annyira ezt a csajt!

6 megjegyzés:

  1. Anneli egy csöppet meg van zuhanva, de legalább Jenni talán rá tudja venni arra, hogy gondolkodjon el a valódi érzéseiről. Nagyon nincs még lezárva a Kimi-akta, sőt. :D ♥
    Úgy remélem, hogy minél előbb eltakarodik a képből Mikko! Akkor aztán a konyhapult is megkapná a magáét! :D

    SZUPER rész lett! :D ♥ ♥ ♥
    Minél előbb hozd a folytit! :D

    Pussz,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  2. Mostmár tényleg nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy mit tett Kimi ezzel a lánnyal. :/ De tuti, hogy szereti még a finnt, csak nem meri bevallani magának. Remélem Jenni felvidítja és minden oké lesz. =)
    Siess a folytival!
    Puszi, Solya..*

    VálaszTörlés
  3. Jaj, szuper rész lett :D
    Jenni nagyon rendes, hogy így segít :)
    Gondolkodnia kéne, mert lehet szereti Mikkot, de korántsem annyira, mint Kimster :)
    A csókot pedig el kéne mondania, mert ha Mikko Kimitől tudja meg az fájdalmasabb lesz :/
    HAMAR FOLYTIT :D ♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  4. szupi lett, igaza van az előttem szolónak. kiderülhetne végre mi történ Kimi és Annelie között.

    nekem kicsit fura, hogy Jennel ilyen jóban vannak. van egy olyan érzésem, hogy ennek rossz vége lesz ennek a nagy barátős dolognak.

    hatalmas vita lesz ha véletlenül rájön mikko mi volt annak idején Annelie és Kimi között.
    várom a folytatást

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Én is egyet értek az előttem írókkal, hogy jó lenne már tudni, mi történt annak idején.
    Szerintem Mikko ki fog kelni magából, ha megtudja a múltban történteket illetve a csókot.
    Várom a következőt!
    Üdv.:B.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó a történet.nagyon kíváncsi vagyok,hogy mi történt régen.remélem most már kiderűl.
    Csak így tovább Andy

    VálaszTörlés