2010. december 27., hétfő

Egy kis extra :D

A befejezés kicsit hosszúra sikeredett, ezért oda már nem tettem be képeket, de gondoltam, talán kíváncsiak vagytok, hogy miként képzeltem az esküvő részleteit. :) Bár a meghívóról, vagy a helyszínről nem tudok képet mutatni, remélem azért sikerült elképzelnetek a leírás alapján, hogy én milyennek álmodtam meg ezt az egész ceremóniát! :) Várom a véleményeket a képekről is! :) Puszi

A ruha

A cipő














Az ékszerek

















A gyűrűk


















A torta






















A csokor


1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Csak most jóval később a vége után akadtam rá a történetre. Végigolvastam és nem kellett csalódnom az egész csodálatos nekem minden egyes rész tetszett.
    Kiminek, aki kedvenc pilótám már hosszú évek óta egy olyan oldalát mutattad meg, amit én el sem tudtam róla képzelni, de ahogy leírtad az olyan természetes volt, mintha minden tényleg így lenne!!!
    Mikor Mati megsérült, akkor nagyon megijedtem, de hál' Istennek, bár jelen esetben inkább neked, nem lett komolyabb baja! Örültem, hogy Kimi rábeszélte Roset, hogy találkozzon a szüleivel, megg annak is nagyon mikor Rose beszélte rá Kimit arra a spai futamra bár ezt a Forma-1 szabályai nem hinném, hogy engedik, de attól még fantasztikus volt. XD
    A vége pedig az esküvővel és a terhességgel tényleg megkoronázta az egészet!!!
    Puszi :DDD

    VálaszTörlés