2010. november 27., szombat

76. rész

Mire visszaértem, Bernie-nek már csak hűlt helye volt, a csapat azonban gőzerővel készült az időmérőre, aminek a kezdetéig már csak negyed óra volt hátra. Kissé elbambulva figyeltem a szerelők és mérnökök munkáját, amikor éreztem, hogy két erős kar fonódik a derekam köré.
-Minden rendben?-suttogta Kimi a fülembe a kérdést.
-Ezt akartam kérdezni én is!-mosolyogtam rá, és megcsókoltam.
-Ígérem, vigyázok magamra!-nézett a szemembe, aztán megcirógatta az arcom. Mintha tudta volna, hogy mit akarok mondani.
-Ajánlom is!-fenyegettem meg őt viccesen, és a nyakához hajtottam a fejem.-Az az érzésem, egyszer nagy versenyző lesz a fiadból!-mondtam halkan, amikor láttam, hogy Mati ismét kíváncsian figyeli, hogy miként végzik el még az utolsó beállításokat az autón az időmérő előtt.
-Szeretném, ha sikerülne neki, de nagyon féltem! Láthatod, hogy itt mennyi politika van, és hogy szinte minden a pénzről szól! Részben, emiatt hagytam abba én is! Nekem nem az volt az álmom, hogy egy korrupcióval teli autóversenysorozatban rójam a köröket, és tudom, hogy Mati sem ezt akarja. Ugyanakkor, mégis azt érzem, hogyha felnő, és érett lesz ehhez a feladathoz, akkor neki itt a helye!-magyarázta szenvedéllyel, és hirtelen újabb, eddig még számomra titkos dolgokat tudhattam meg Kimiről és a Forma-1-ről alkotott képéről.
-Ha Mathias ugyanolyan éretten, és racoinálisan gondolkodik mint az édesapja-márpedig azt gondolom, hogy igen-akkor tudni fogja hogy számára mi a legjobb, és csak akkor hoz meg bármilyen döntést, ha meggyőződik róla, hogy számára az kedvező lesz!-reagáltam a megjegyzésére, kissé gyakorlatiasan, és azt hiszem, hogy előbújt belőlem az ügyvédi énem.
-Tudom, hogy komoly céljai vannak, és ahogy csak tudok, segítek neki, hogy minél előbb elérje őket!-mosolygott kedvesen, és a tekintetéből csak úgy sugárzott a szeretet, amikor a fia felé pillantott. Elmosolyodtam azon, amit mondott, aztán hirtelen az ajkaimat az övéire tapasztottam.
-Szeretlek!-suttogta a fülembe, amikor percek múlva elszakadtunk egymástól.

Mindkettőnknek szüksége volt erre a néhány idilli percre, és akármennyire is tiltakoztunk, mégiscsak el kelleett hagynunk egymást, mégha csak két óra erejéig is. Matival leültünk a box hátsó részébe, és izgatottan figyeltük az események alakulását. Ahogy zöldre váltot a lámpa, mi is nagyot sóhajtottunk, és ökölbe szorult kezekkel drukkoltunk a világ legjobb apukájának és egyben legjobb vőlegényének. Az első 20 perc zökkenőmentesen telt, és simán bejutottunk a Q2-be, méghozzá a véleményem szerint roppabt előkelő 5. helyen.
A következő etap azonban már nem volt ennyire sima, ugyanis Kimi a 10. helyen állt a leintéskor, de voltak még néhányan, akik gyorskörön voltak. Végül, a szerencse mellénk állt, és az én egyetlenem bejutott az utolsó etapba.

Mati teljesen be volt sózva, és kitalálta, hogy ő oda akar menni Kimihez. Próbáltam lebeszélni róla, de nem túl sok sikerrel, így kénytelen voltam Chrisszel egyeztetni a dologról. Igazán jó fej volt, és simán belement, hogy a kis csibész odamenjen az apjához. Mosolyogva megráztam a fejem, és figyeltem, hogy mit csinálnak. Mati arcára hatalmas mosoly ült ki, és ahogy a képernyőn láttam, Kimi is vigyorgott valamin. Egyszercsak mindketten egy-egy R betűt formáztak az ujjaikkal és a kamerába mutatták. Hangosan felnevettem, aztán küdtem feléjük egy puszit, és én is tettem, amit ők az imént. Mati beleintegetett a kamerába, aztán visszaszaladt hozzám. Kimi felém pillantott, én pedig ismét elnevettem magam. Hiába, ő is egy nagy gyerek…….

A harmadik szakasz már sokkalta rövidebbnek tűnt, mint az előzőek, és szó, mi szó izgalmasabb is volt. Nagy harc alakult ki a pole pozícióért, végül aztán Seb elcsípte az első rajtkockát, de mögötte csak pár másodperccel maradt el Fernando, a harmadik Robert lett, a negyedik Mark, az ötödik Felipe, Kimi pedig bekormányozta az autót a 6. helyre. Nagyon büszke voltam rá, hiszen pár évet kihagyott, ennek ellenére megmutatta, hogy még mindig be tud férni a a top10-be.
Az időmérő után Kimi pár pillanatra odaszaladt hozzánk, de aztán futott is tovább, hiszen interjúkat kellett adnia. Miután ezeken túl esett, még várt rá egy megbeszélés is a mérnökökkel, de ezt igyekezték nem elhúzni, hogy minél előbb mehessünk.

Amikor Kimi az összes szombati teendőjét elvégezte, összeszedtük a cókmókunkat, és visszamentünk a hotelbe. Mindegyőnk lezuhanyzott, utána pedig lementünk az étterembe vacsorázni. Mati alaposan elfáradt, ezért jobbnak láttuk őt ágyba dugni, mielőtt még az asztalnál aludt volna el. Nekünk sem volt már kedvünk visszamenni az étterembe, helyette átöltöztünk, aztán bevackolódtunk az ágyba, egy tál friss eper társaságában.
-Kéred?-emelte ki a párom az utolsó szemet a tálból, és felmutatta előttem.
-Hát persze!-vigyorogtam, és az eper után nyúltam, ő azonban elkapta előlem, és a szájához emelte. –Hééé!-néztem rá morcosan.
-Dolgozz meg érte!-susogta fülembe, és a szája szegletében megjelent az a hamiskás, ravasz mosoly, ami mindig le tudott venni a lábamról.
-Hát jó!-sóhajtottam, aztán hirtelen hasra fordultam, és elkezdtem kigombolni az ingjét, közben az ujjaimmal a mellkasát cirógattam, majd utána néhány apró csókot is elhintettem ott.
-Na megkapom?-néztem fel rá boci szemekkel, miközben az államat a hasára támasztottam.
-Édes! Azt hitted ennyivel beérem?-vigyorgott rám szemtelenül, és egy hirtelen mozdulattal a hátamra fordított, így most ő feküdt fölöttem. Szinte azonnal akcióba lendül, és a nyakamat kezdte csókolgatni, közben a keze a felsőm levarázsolásán tüsténkedett.
-Kimi!-fogtam le hirtelen a kezét. Felemelte a fejét, és csodálkozva pislogott.
-Mi a baj Kicsim?-kérdezte, és furcsán méregetett.
-Semmi, csak nem szeretném, ha Mati felkelne…..ráadásul arra, hogy…..-megköszörültem a torkom-……szóval érted……
-A fiam már rég álomországban jár, kezében egy Forma-1-es szerződéssel!-vigyorgott magabiztosan.
-Oké!-bólíntottam.-De nem akarom, hogy a verseny előtti este lefáraszd magad!-hozakodtam elő egy újabb érvvel.
-Ne aggódj Édes! Te fáradtabb leszel!-nevetett fel, aztán a reakciómat meg sem várva, mohón megcsókolt, és szempillantás alatt megszabadított az összes ruhámtól……..

2 megjegyzés:

  1. Jujjj XD XD Kimi a kis kanos XD XD XD
    18++++ 8I 8I Nem ér ám itt abbahagyni!!!!!!!!! 8I 8I 8I 8I 8I 8I
    Ügyes volt az időmérőn Kimster :D :D
    IMÁDOMMMM 8I 8I ♥♥♥

    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, a két R! :D :D :D Ez nagyon édes jelenet volt, annyira el tudtam képzelni! :D
    Eper... Hmm.... :D
    Egyetértek Hugival, itt abbahagyni szentségtörés!!! :D
    Kimi nagyon ügyes volt! Csak így tovább!

    SZUPER lett!!!! :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés