2010. szeptember 5., vasárnap

27. rész

Másnap reggel arra ébredtem, hogy esőcseppek kopognak a szobámból nyíló terasz tetején. Kinyitottam a szemeimet, de még egy kicsit kábán néztem körbe a hálómban. Elég hosszúra, és izgalmasra sikerdett az este, és ezt még nem igazán sikerült kihevernem. Oldalra fordítottam a fejem, és mosolyogva néztem a mellettem, még mélyen alvó szőke férfit. A testem is felé fordítottam, és a kezemet a fejem alá téve néztem őt egy ideig, majd erős késztetést éreztem arra, hogy megsimogassam az arcát.
-Kérlek, adj még néhány percet!-motyogott félálomban, mire én halkan kuncogni kezdtem. Hirtelen eszembe jutott az egyik kedvenc filmem címe.
-Aludj csak, én álmodom!-súgtam a fülébe, aztán egy gyengéd puszit nyomtam az arcára, és óvatosan kimásztam mellőle. Lezuhanyoztam gyorsan, majd a konyhába vonultam, és összedobtam egy kis reggelit. Már kipakoltam az asztalra is, Kimi azonban még mindig aludt, így arra a megállapításra jutottam, hogy netezek egy kicsit a laptopon. Leültem az étkezőasztalhoz, és bekapcsoltam a gépet, majd felhúztam a lábaimat, és a forró teámat kortyolgatva kezdtem böngészni a nagyvilág híreit. Elmélyültem olvastam egy cikket az USA gazdasági helyzetéről, amikor meghallottam, hogy rezeg a telefonom. Felkaptam az asztalról, és láttam, hogy üzenetem érkezett, méghozzá az én egyetlen szőke németemtől. „Szia Szépség! Közös ebéd Zürichben? Írj vissza, ha bennevagy! Seb” Elmosolyodtam, és máris kezdtem pötyögni a választ. „Naná, hogy bennevagyok! Gyere értem délre! :P puszi” Alig kellett várnom, máris érkezett a következő sms. „Rendben! Akkor foglaltatok asztalt! Szia” Erre már nem írtam semmit. Letettem a mobilt, és tovább olvastam a számomra olyannyira érdekes cikket. Csupán egy mondat volt még visza, de ezt már nem sikerült elolvasnom, ugyanis éreztem, hogy Kimi elkezdte csókolgatni a nyakam, és összefonta a karjait a hasam előtt.
-Jó Reggelt!-köszöntem nevetve, és hátranyújtottam a kezem, hogy beletúrjak szőke tincseibe
-Én aludtam….te mit álmodtál?-kérdezte a fülembe súgva. Először nem értettem miről beszél, majd hirtelen pattant a szikra.
-Nem árulom el!-kacsintottam rá, és szenvedélyesen megcsókoltam őt. –De annyit azért elmondhatok, hogy csodálatos volt!-mosolyogtam rá kedvesen, mire kaptam tőle egy puszit az arcomra.
-Mennem kell!-sóhajtott gondterhelten.
-Máris?-kérdeztem vissza meglepetten, és egyben szomorúan.
-Szerintem te sem szeretéd, hogy lebukjunk!-mondta jelentőségteljesen.
-Gyűlölöm ezt a titkolózást!-húztam el a számat, és visszafordultam a laptopom felé.
-Muszáj most ezt?-ráncolta a homlokát, és egy kicsit elhúzódott tőlem.
-Nem, nem muszáj, de akkoris utálom, hogy csak suttyomban találkozhatunk! Azt mondtad, hogy nem érdekel Jenni, mégis úgy futsz haza, mint egy papucsférj, aki nem akarja, hogy lebukjon az asszonykája előtt!-sikerült felhergelnem magam, aminek a vége az lett, hogy kicsit beolvastam neki.
-Nem vagyok papucsférj!-csattant föl dühösen.-És tényleg nem érdekel Jenni!-folytatta ugyanolyan vehemenciával.
-Akkor miért nem válsz el?-fogtam kérdőre.
-Mondtam már, hogy nem lehet! Nem akarom, hogy a sajtó rászálljon a témára!-emelte fel ő is a hangját.
-Aham!-néztem rá gyanakvóan.-Ne nézz már madárnak Kimi!-kiabáltam vele idegesen.
-Na jó, nekem ebből elegem van! Elmegyek!-vágta rá azonnal, és elindult az előtér felé.
-Várj már!-kiáltottam utána, legyőzve ezzel a büszkeségemet. Visszafordult, de egy tapottat sem mozdult. –Ne így hagyj itt engem ez után az éjszaka után!-néztem rá bociszemekkel. Elmosolyodott, aztán visszajött hozzám, és forrón megcsókolt.
-Néha nagyon makacs vagy! Ugye tudod?-vigyorgott, és megcirógatta az arcom.
-Tényleg?-tettettem a hülyét, majd elnevettem magam.-Menj! Én sem akarom, hogy lebukjunk!-mosolyogtam rá.
-Ne haragudj! Jelentkezem, amint tudok!-kacsintott rám, aztán még egy röpke csókot nyomott a számra, majd elindult az ajtó felé. Nagyot sóhajtva fordultam vissza ismét a gépemhez, hogy elolvassam még annak a gazdasági kimutatásnak az utolsó sorát is.

Nagyon elszórakoztam az időt délelőtt, így már fél 12 volt, amikor nekifogtam a készülődésnek. A szép kis bokarögzítőmnek köszönhetően a csőszárú farmernadrágaimat egy ideig elrakhattam a szekrény mélyére, és újra elő kellett szednem a bőszárú darabokat.
Egy fekete nadrágot kaptam magamra, hozzá pedig egy fehér, hosszú ujjú felsőt vettem, és az egyszerű színeket, ezüst kiegészítőkkel dobtam fel egy picit. A hajamat szoros copfba fogtam, és feldobtam egy nagyon egyszerű sminket is, hogy kinézzek valahogy. Éppen végeztem, amikor meghallottam a csengő hangját. Felvettem a fekete bőrdzsekimet, a vállamra akasztottam a színben, és anyagban hozzáillő táskát, majd az ajtóhoz bicegtem.
-Szia Seb!-köszöntem mosolyogva a kicsi németnek, és megöleltem őt.
-Szia drága!-adott nekem két puszit.-Hogy vagy?-érdeklődött kedvesen.
-Már egészen jól van a lábam! Nem is csoálom….ennyi fekvés mellett!-forgattam meg a szemeimet. Felnevetett, és felém nyújtotta a karját.
-Mehetünk?-kérdezte udvariasan.
-Persze!-bólintottam, és bezártam magam mögött az ajtót.
Elég nagy volt a forgalom a Zürichbe vezető úton, de deugóba szerencsére nem kerültünk, úgyhogy egészen hamar odaértünk a városba. Sebi igazán remek helyen foglaltatott asztalt, ráadásul egy csendes kis sarokban, így senki nem zavarhatott meg minket a cseverészésben. Megrendeltük az italokat, és az előételt, aztán heves társalgásba kezdtünk.
-Óhh, de buta vagyok!-csaptam a homlokomra! Még nem is gratuláltam neked a Japánban nyújtott fantasztikus teljesítményedhez!-kacsintottam rá.
-Te megnézted a futamot?-nézett rám döbbenten.
-Igen!-mondtam halkan, és megvontam a vállam.
-Köszönöm!-mosolygott rám, és megszorította a kezem.
-Féltettelek téged!-ismertem be őszintén. –De tudtam, hogy ügyes vagy!-tettem hozzá, és újra széles mosoly ült ki az arcomra.
-Gina!-szólított meg komolyan.-Kérdezhetek tőled valamit?

7 megjegyzés:

  1. óóóó... miért érzem azt, hogy Sebi sejt valamit?????
    Egyébként teljesen jogos a kifakadása Ginának... valahogy meg kell majd ezt a helyzetet oldaniuk... :S egyszer.. az nem kifogás, hogy nem akarom, h a sajtó rám szálljon...
    Imádom..(L)(L)(L)(L)
    Pusza: szabus

    VálaszTörlés
  2. Igen, VALAHOGYAN meg! :D Öööö....Sebiről, és az esetleges sejtéséről nem szeretnék most semmit sem írni! :D

    Köszönöm Szabus! :)
    Puszi:Dahlia (L)

    VálaszTörlés
  3. Hmm...

    Kimi nekem nagyon gyanús. Szerintem Ginának nem kellett volna utána kiáltania, mert így csak megalázza magát. Teljesen igaza volt abban, amit mondott Kiminek. Ha ennyire nem érdekli már a felesége, a válásukat kísérő médiacirkusz gyenge kifogás. Legalább Ginának mondja el az okot, hogy mivel tartja sakkban a vipera.
    Most már elmondom, hajnalban arra gondoltam, hogy Gin a későbbiekben választás elé fog kerülni, hogy vagy a karrierje marad meg neki, vagy Kimi... És hogy akkor az előbbi mellett fog dönteni, így összetöri a Jégember szívét.
    Sebike egész érdekes... Vajon rájött valamire?

    KÍNZÁS ITT ABBAHAGYNI!!!

    SZUPER lett! :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  4. Erre kiváncsi leszek... valamit sejthet a kis német..
    Egyetértek Ginával a kifakadása miatt. Kiminek tennie kéne valamit.. :S
    Nagyonjólett. ;)
    puszi, Solya..*

    VálaszTörlés
  5. Szupi lett! ♥♥
    Gina jogosan akadt azért ki. :S :S Kíváncsi vagyok, Kimi meddig húzza, vagy mi lesz a kövi kifogás... Remélem azért nem lesz kifogás, és szépen elválnak 8I ♥♥♥
    Sebike pedig mit akar kérdezni? :O Sejt valamit?
    IMÁDÁS :D ♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  6. Elnézést, hogy kétségek között hagytam a társaságot! :P Tudom, nem szép dolog így abbahagyni! :P
    Hát, nem tudom még mi lesz Kimivel, és a drága főhősnővel......talán "együtt" maradnak, de lehet, hogy nem.....

    Köszönöm Csajok! :)
    Puszi:Dahlia (L)

    VálaszTörlés
  7. Szia Gina!
    Hát... szuper részek lettek! :)
    Mikor én elolvastam az utlosó mondatot... nekem az ugrott be, hogy meg akarja kérdezni, hogy nem járna -e vele...de aztán lehet,hogy Kimiről akar kérdezni,mert gyanusal voltak neki...
    Várom a folytit!
    Puszií

    VálaszTörlés