2011. november 21., hétfő

Újra itt :)

Sziasztok! :)

Úgy döntöttem, hogy újra megnyitom a blogot, és egy teljesen új történetet fogok kitenni. Ez az ötlet nagyon kedves barátnőmtől Szabustól származik, és a most éppen futó sztorijához, a Titkok erdejéhez kötődik. :) Szeretném megköszönni Neked a sok segítséget, a történet címét, és persze azt a rengeteg támogatást is, amit kapok Tőled. ♥
Nem is szaporítom tovább a szót, én nagyon remélem, hogy elnyeri tetszéseteket ez a sztori, és szívesen olvassátok majd. A kommenteknek, chat hozzászólásoknak továbbra is nagyon örülnék, így kérlek Titeket, ha van kedvetek, és időtök, pár sorral tiszteljetek meg! :)

Kellemes időtöltést a blogon! :)

Puszi: Dahlia

Ui.: A bevezetőt még ma este hozom. :)

4 megjegyzés:

  1. Ginuskám!!!!

    Egy szó jutott eszembe: V É G R E !!!!!!!!!

    Én melletted vagyok! Nem kell megköszönnöd semmit!
    Pusz: szabus

    VálaszTörlés
  2. Szuper, tuti be fogok nézni! :)

    Puszi: Timcsy :)

    VálaszTörlés
  3. Sziaa!
    Ne tudd meg mennyire vártam erre, és milyen véletlen, hogy pont ma néztem rá a blogodra, hogy nem történt-e változás.. erre rá körülbelül 2-3 órára újra megnyitod, azt hiszem ez az egyik legjobb szülinapi ajándék! Köszönöm neked! ;)
    Már nagyon várom az első részt!
    Sok puszi, Dzsordzsi! : ))

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! :)

    Köszönöm szépen, aranyosak vagytok! :)

    Isten éltessen sokáig dzsordzsi! :) Boldog Születésnapot! :)

    Pszi:Dahlia

    VálaszTörlés