2011. november 22., kedd

Bevezető

„Ahogy a szemébe nézek, mintha egy titkos kincses térkép tárulna fel előttem, a maga összes kis titkával. Mégis tudom, hogy révbe értem, már nem kell tovább keresnem, és akadályokat leküzdenem, mert megtaláltam Őt, az én saját kincsemet. Ha rám mosolyog, a szavam eláll, a hang a torkomon reked és a szívem oly vadul kalimpálni kezd, mint ha ki akarna törni a mellkasomból. Ahogy hozzámér, a testem megremeg, úgy érzem, a lábaim már nem bírnak tovább tartani, de ekkor magához húz, átölel, és tudom, biztonságban vagyok. És amikor megcsókol, már nem csak a szívem, az eszem is rájön, megtaláltam a másik felem… Hát doktor úr, mondja kérem, mi a diagnózis?”

1 megjegyzés:

  1. Szia nagyon jóóó am a diagnózizis nem más mint a SZERELEM :DDD
    Várom a folytatást :D

    VálaszTörlés