2011. április 21., csütörtök

Sziasztok! :)

Először is szeretnék mindenkitől bocsánatot kérni, hogy ezen a blogon már hetek óta nem voltam, és hogy nem válaszoltam a kérdésekre. Miután Szabussal elkezdtük írni a közös sztorit, ez a jelenleg futó történet kicsit háttérbe szorult. Sokat gondolkodtam, hogy mit csináljak vele, megpróbáltam folytatást írni hozzá, de egyszerűen nem ment. Talán kifogytam az ötletekből, vagy nem sikerül megfogalmaznom, amit valójában le szeretnék írni. Ezért aztán úgy döntöttem, hogy ezt a sztorit most kicsit szüneteltetem. Lehet, hogy néha hozok hozzá egy-egy részt, de nem ígérem! :)

A másik közlendőm viszont az lenne, hogy bár ezt a történetet most szüneteltetem kicsit, kiteszek egy újat. Még ez is nagyon gyerekcipőben jár, és nem tudom mikor lesz meg hozzá a design, a képek, és az egyéb dolgok, úgyhogy addig is türelmeteket kérem, viszont ma este hozom a bevezetőjét! :) Nagyon bízom abban, hogy elnyeri majd a tetszéseteket! :)

Elnézést kérek mindenkitől, aki várta, hogy folytassam a Sebis sztorit, és remélem, hogy azért majd a következőt is olvasni fogjátok! :)

Puszi:Dahlia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése