2010. november 28., vasárnap

66. rész

Éreztem, hogy a másik oldalon is lesüllyedt az ágy, majd Seb karjai lefejtődtek rólam, és helyette másik két ölelő kar közé kerültem. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy Sebastian nem tudott megnyugtatni, de ahogy Kimi ölelt, az egészen más volt. Valami olyasfajta kötődés volt közöttünk, ami Seb és köztem nem volt meg. De nem is lenne normális, ha ugyanúgy éreznék mindkét férfi iránt. Hiszen Seb olyan, mintha a testvérem lenne, Kimi meg.......az egész testemben bizsergést érzek, amikor hozzám ér, és mintha minden rossz eltűnne, amikor átölel és a fülembe suttog. Hiába mondanám, hogy már semmit nem jelent nekem, ez nem lenne igaz…….
-Én most magatokra hagylak titeket!-mondta halkan német barátunk, aztán kihátrált a helyiségből.
-Kimi!-szólítottam meg kis idő múlva a kis Tündér édesapját.
-Tessék!-mosolygott rám kedvesen.
-Én nem akarok a nyakadba akaszkodni, és egy olyan terhet zúdítani a válladra, ami egy gyermek nevelésével jár!-szipogtam.
-Na ácsi!-nézett rám morcosan.-Te most mégis miről beszélsz?-szempillantás aladt fölháborodott, és számonkérően pislogott rám.
-Én…..én csak……-elbizonytalanodtam, és lehajtottam a fejem. Kimi felsóhajtott.
-Azt hiszem, most érkezett el az ideje annak, hogy alaposan elbeszélgessünk egymással.-lassan bólintottam, aztán felemeltem a fejem és belenéztem a jégkék szemeibe.
-Hol is kezdjük?-mosolyodtam el kicsit gúnyosan.
-Majd én megmondom!-közölte komoly ábrázattal.-Ott kezdjük, hogy egy nagy marha voltam tavaly, amikor szakítottam Veled! Gyáva, és számító voltam, ezen nincs mit szépíteni!-vonta meg a vállát.-De akkor úgy éreztem, hogy szakítanom kell veled, hogy később újra együtt lehessünk.
-Tessék?-vontam fel az egyik szemöldököm.-Legalább azt mondd el, hogy miért dobtál ki? De őszintén!
-Jenni miatt!-vett egy mély levegőt. –De még mielőtt félreértenéd, nem akartam vele lenni! Az egész csak egy színjáték volt…….hogy megtudjam, neki mik a gyenge pontjai.-kezdtem egyre inkább összezavarodni, és kérdő pillantásokat vetettem felé.
-Jenni zsarolt engem, ezért nem váltam el tőle!
-Mégis mivel?-kérdeztem vissza meghökkenten.
-Egyrészt azzal, hogy elmondja az újságoknak egy régebbi kis afféromat, amikor…..hát sikerült kicsit többet innom a kelleténél, és végül a toxikálón kötöttem ki.-húzta el a száját.
-Ezért?-kiáltottam fel kicsit felpaprikázódva.
-Ez még semmi volt, ahhoz képest, amiket kitalált. Megfenyegetett, hogy, ha elválok tőle, akkor elmondja az újságoknak, hogy én és Seb információkat cseréltünk a csapataink versenyautóival, és stratégiáival kapcsolatban.
-Ez igaz?-kicsit megemelkedtem, és a szemébe nézve vártam a válaszát.
-Dehogy igaz!-legyintett.-De tudod jól, hogy a szennylapoknak az is elég, ha kipattan egy szikra. Abból ők pillanatok alatt futótüzet csiholnak. A másik pedig az, hogy hiába hazugság az egész, már nem úgy néznének ránk, mint előtte. Nem akartam Sebet is belekeverni a mi ügyünkbe.
-Az a szemét szuka……-sziszegtem dühösen, és összehúzott szemekkel néztem Kimire.
-Szóval, valahogy rá kellett jönnöm, hogy mi a gyenge pontja, és úgy éreztem, hogy ez hozzád kötődik. Nem akartam megalázni magam, és újra vele lenni, de muszáj volt. És végül siker koronázta az áldozatom, ugyanis kiderítettem, hogy az a senkiházi riban egy olyan szerződést íratott alá veled, ami arról szól, hogy a befolyó összeg fele a tiéd, ő azonban nemes egyszerűséggel zsebre tette a pénz 90%-át. Azzal, hogy visszaédesgettem magamhoz, minden papírjához, és számítgépes dokumentumához is hozzáfértem. Összegyűjtöttem mindent, átnézettem az ügyvédemmel is a papírokat, és ő is megerősítette, hogy ezért simán beperelhetnéd, és biztosan te nyernél……ráadásul lehet, hogy még pár hónap börtön is várna rá, ha a legrosszabb esettel számolunk.
-Ez hihetetlen!-hüledeztem. Képtelen voltam értelmes, összefüggő mondatokat összerakni, ugyanis sokkolt, amiket Kimi mondott. Tudtam, hogy Jenni egy nagyon rafinált hisztérika, de azt nem gondoltam volna, hogy ennyire aljas és számító.
-Aztán egy ebéd alkalmával szembesítettem őt a ténnyel, miszerint mindenről tudok, amit tett, beleértve az összes hazugságot, az ellened elkövetett diszóságait, és a megcsalásokat is. Az egyik még hoz…..-hirtelen elharapta a mondatot, és láttam, hogy elpirult.
-Hozzám is kötődő csalátagommal csalt meg téged?-kérdeztem rá.
-Szóval tudsz Lőrincről!-fújta ki megkönnyebbülten azt a visszatartott levegőt.
-Igen, elmondta nekem. És nem szeretném, ha emiatt bármiféle ellenségeskedés lenne kettőtök között.-jelentettem ki roppant komolyan.
-Ne aggódj. Ha csak Lőrinc nem akarja beverni a képem-hozzáteszem megérdemelném-amiért szakítottam veled, miközben te már terhes voltál tőlem, akkor nem lesz semmi baj!-mosolygott rám bíztatóan.
-Hát…..így már egésze máshogy fest a helyzet!-motyogtam magam elé, és a szívecske alakú, arany medált kezdtem babrálni. Szó, mi szó összeszavarodtam. Eddig abban a hitben éltem, hogy Kimi szakított velem, azért, hogy ők ketten Jennivel újra kezdhessék, és mostmeg kiedrült, hogy ez csak csel volt.
-Gina!-szólított meg Kimi néhány perc elteltével. Felemeltem a fejem, és érdeklődve pslogtam rá.
-Mi lenne, ha nem Sebhez mennél, hanem hozzám, hogyha kiengednek a kórházból?

5 megjegyzés:

  1. Örülök,hogy Kimi és Gina megbeszéltél a dolgokat. Remélem Emma is felépül és minden rendben lesz. :)
    Kiváncsi vagyok mit fog mondani Gina. :D

    Várom a folytit,
    Puszi. :)

    VálaszTörlés
  2. Juj :D Minden tisztázódott :D ♥♥♥ Ennek úgy örülök :D Így kell ezt megbeszélni normálisan! :D
    Jenni milyen egy dög.... grrr Most már őt és a sofőrt is megverem, de nagyon grrr grrr
    Emma legyen már csak jobban, gyógyuljon meg, és minden happy :D Egy szép család lesznek :D ♥♥
    MÉG MÉG MÉG :D ♥♥♥

    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  3. Subidubidúúúúú :D :D :D :D :D
    VÉGRE! Örülök neki, hogy minden kiderült, FŐLEG AZ, HOGY KIMI OLYAN, MINT EGY MA SZÜLETETT, BÁRÁNYBŐRBE BÚJT FARKAS!! :D
    Ez a csel... :D
    Én teljes amnesztiában részesítem és ajánlom a leányzónak, hogy fogadja el az ajánlatát, mert ha nem, szolidan kupán csapom! :D

    SZUPER lett! :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  4. CUKORBOGYÓ LŐRI ÉS AZ AZ ÁSPISKÍGYÓ??????????????
    Tudsz nekem meglepetéseket okozni... :O :O :O
    Hálát adtam az égnek, hogy végre mindent tisztáztak, és igen ez így szép és jó végre, és nagyon jól megírtad...:D Ideje volt ennek..:D
    Cuki hajborzolgatós keresztapu tudta, hogy mikor kell lelépnie... 8I
    Jenni megfojtására én is jelentkezem... grrr
    Ez egyébként most azt jelenti, hogy elvált a feleségétől Kimi????
    Mert ez számomra nem igazán derült ki...
    Imádom...(L)(L)
    Pusza: szabus

    VálaszTörlés
  5. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    h Jenni mekkora egy rohadt szemétláda de komolyan....De Kiminek legalább most a helyén volt az esze, és okosan csinálta!!! Ezért jár neki 1 pacsi :D XD És végre őszinte volt Ginával is!!!!!!! :-) Örülök hogy megbeszélték a dolgot, kíváncsi vagyok, hogyan fog alakulni a sorsuk....

    FOLYTATÁÁÁÁST!!!!!!!!!!!!!!

    puszíííííí!!

    VálaszTörlés