2010. október 31., vasárnap

48. rész

Kicsivel később már a nappaliban álló kanapén ücsörögtem, kezemben Sheila O’Flanagan: Nekem csak ő kell c. könyvével. Imádtam az írónőt, és a történeteit is, bár most nem voltam biztos abban, hogy jó ötlet Andie és Tom kapcsolatáról olvasni, ami csak a szeretői státuszig jutott, vagy éppen Jin és Kevin szépen lassan tönkremenő házasságáról. A bizonytalanságom ellenére sem voltam képes letenni az olvasmányt, és csak úgy faltam a betűket. Éppen izgalmas részhez érkeztem, ekkor azonban megzavarta az „idillt” a telefonom csörgése. Kezembe vettem az eddig mellettem fekvő mobilt, megnyomtam az „Elfogad” gombot, és beleszóltam.
-Georgina Tárnoki, tessék!-nem volt kedvem ahhoz, hogy megnézzem ki keres, így maradtam a hivatalos bemutatkozási formánál.
-Szia Georgina! Nathalie Schwarz vagyok!-ahogy meghallottam a nevet, az állam a padlón kötött ki.
-Hello Nathalie!-köszöntem elég közönyös stílusban.
-Nem hívlak rosszkor?-kérdezte udvariasan.
-Hát….ami azt illet…..-vonakodtam.-Nem!-vágtam rá végül.
-Nagyon fontos dologról szeretnék beszélni veled!-közölte komolyan.
-Hallgatlak!
-Először is, szeretnék tőled bocsánatot kérni, hogy kirúgtalak, és nem magyaráztam el neked a dolgokat, másodszor pedig…..-hatalmas sóhajt hallottam a vonal túlsó végén. –Őszintén megmondom neked…..ez a cég összeomlott, mióta elmentél innen! Alig kapunk rendelést, az emberek, akik veled dolgoztak már negyed annyira sem jók, nincsen szervezett irányítás, és a népszerűségünk az a béka feneke alatt van! Szóval, nem kertelek! Szükségem van rád!-jelentette ki határozottan. Nem tudtam megszólalni, tejesen le voltam fagyva. Mindenre számítottam, csak arra nem, hogy Nathalie felhív, és közli velem, hogy a cége nélkülem fabatkát sem ér. Titkon jól esett, hogy ekkora húzóerő voltam ott, ugyanakkor felkavart, hogy ilyen hirtelen megint hallottam régi főnökömről.
-És most mit szeretnél tőlem?-kérdeztem vissza kissé sután, amint megtaláltam a hangom.
-Kérlek, könyörögve kérlek gyere vissza hozzám Gina! Szükségem van rád!-ismét tátva maradt a szám. Történelmi pillanatnak lehettem fültanúja. A nagy Nathalie Schwarz kiejtette a száján a kérlek, könyörögve kérlek szavakat. Fel se tudtam fogni, hogy ilyen lehetséges.
-Sajnálom, de nem lehet!-mondtam csendesen, annak ellenére is, hogy szívem szerint azonnal igent mondtam volna az ajánlatára.
-Miért nem?-hallottam, hogy meghökkent.
-Terhes vagyok Nathalie!-adtam tudtára szűkszavúan a dolgot.
-Óhh! Gratulálok!-rótta le a tisztelet kört. –És hányadik hétben vagy?-érdeklődött tovább.
-Még csak a 6.-ban!-válaszoltam.
-Akkor egy ideig még biztosan tudnál dolgozni, és, ha visszajönnél, akkor nem kapnál annyi utazós munkát, mint régebben. A háttérből is tökéletesen tudnád koordinálni az eseményeket!-kezdett el győzködni.
-És ha megint meggondolod magad?-kérdeztem vissza kissé szarkasztikusan.
-Ezt hogy érted?
-Ha visszamegyek hozzád, minden nap, minden percében attól kell félnem, hogy mikor döntesz úgy, hogy kirúgsz! Nem akarom magamat és a picit is ilyen stresszhelyzetnek kitenni!-mondtam, még számomra is meglepő határozottsággal.
-Ígérem, ilyen többet nem fog előfordulni! Nagyon tévedtem, és hatalmas hiba volt megválnom a legjobb munkaerőmtől! Tudom, azt hiszed, hogy most csak hízelgek, de már ismersz, tudhatod, hogy én nem mondok ilyeneket csak úgy. Mindig is te voltál az, akinek a munkájában tökéletesen megbíztam, és bármikor, oda mertem adni neked mindeféle illusztris munkát. Nekem kell, hogy legyen egy ilyen biztos pontom a cégnél!-adta elő szenvedéllyel a kis monológját, ami amellett, hogy csodálkozásra késztetett, még könnyeket is csalt a szemembe. Soha nem gondoltam, hogy Nathalie egyszer ilyen őszintén vallja majd be azt amit rólam gondol. Merthogy őszinte volt. Bár nem láttam, a hangjából éreztem, hogy nem hazudott, és csakis azt mondta el, amit valójában gondolt. Meggyőzött az amit mondott, és döntöttem.
-Visszamegyek hozzád Nathalie!-közöltem roppant komolyan, de azért a mondat végére elmosolyodtam.
-El sem tudom mondani, hogy mennyire boldoggá tettél ezzel a mondatoddal Gina! Köszönöm, hogy adsz nekem még egy esélyt!-hálálkodott immáron újra a főnökömmé avanzsáló határozott fellépésű hölgyemény.
-Bevallom, jól jön most a munka, főleg, hogy gyerekem lesz!-mondtam neki őszintén.
-Mi lenne, ha én mennék el hozzád Budapestre? Ezzel is megspórolnál két roppant fárasztó repülőutat!-ajánlotta fel előzékenyen.
-Igazán kedves vagy!-elmosolyodtam.-Egyeztetünk, hogy mikor alkalmas neked, és amikor érkezel, természetesen ki fogok menni érted a reptérre!
-Jól van! Akkor felhívlak még! Köszönöm mégegyszer, hogy visszajössz!-hálálkodott újfent.
-Én is köszönöm neked! Szia!-búcsúztam.
-Szia Gina! Vigyázz magadra!-köszönt el, és kinyomta a teleont.
-Köszönöm Istenem!-néztem fel az égre, helyesebben szólva a plafonra. Végre, végre úgy nézett ki, hogy megint rendbe jönnek a dolgok és szépen lassan kitisztul a kép, ami igencsak elhomályosult az elmúlt néhány hét folyamán.

2 megjegyzés:

  1. Jajjjjjjjjjj 8I 8I Úgy örülök, hogy Nathalie felhívta és megkérte, dolgozzon ott nála újra 8I 8I ♥♥♥
    Lassan kezd majdnem minden rendeződni :D :D :) ♥♥♥♥
    Már csak Kimivel kéne beszélnie :( :( 8I ♥
    Tudnia kell, hogy jön Kis Kimi! :( ♥
    IMÁDÁS ♥♥♥♥

    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  2. Ez a munkalehetőség most igen jól jött Ginának! Remélem, hogy ez Nathalie részéről nem csak átverés! grrr
    Höhh, nem tudom, hogy Hugi honnan veszi, hogy kis Kimi jön, lehet, hogy kis Gina lesz! :P
    Vagy mindkettő... 8)

    SZUPER rész lett! :D :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés