2012. július 2., hétfő

Kedves Olvasóim!

   Az elmúlt hetekben, hónapokban sajnos nem hoztam részt, amely köszönhető az időhiánynak és az ötlethiánynak egyaránt. Sokat gondolkodtam, hogy mit tegyek a bloggal, azonban úgy érzem, hogy minden próbálkozás ellenére, ez már teljességgel kifulladt, azért jobbnak látom bezárni. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem vagyok szomorú, mert a szívem szakad meg érte, hiszen sok-sok szép pillanatot okoztatok Nekem, de azt hiszem, ennek a történetnek itt kell, hogy vége legyen!
   Nagyon-nagyon szépen köszönöm a rengeteg látogatót, a sok-sok megjegyzést, és a szebbnél szebb szavakat, amikkel megajándékoztatok! :)
   Aki folytatja az írást, vagy esetleg most gondolkodik egy új blog indításán, annak bátran merem ajánlani, mert bármikor biztos kikapcsolódást nyújt egy-egy rész megírása,  arról pedig nem is beszélve, hogy csodás barátokkal ajándékozhatja meg az embert! :) ♥
   Sok sikert és ötletgazdag történeteket kívánok minden írópalántának, az olvasóknak pedig kellemes időtöltést a blogok rengetegében! :)

Vigyázzatok magatokra!
Puszi,

Dahlia

   Ui.: Aki úgy gondolja, hogy hiányérzete maradt a félbe maradt történeteket illetően, az írhat nekem a dahlia16@freemail.hu címre, és ha szeretné, akkor e-mailben elküldöm a részeket! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia.
    nagyon szomorú vagyok,hogy úgy döntöttél,nem folytatod tovább a történetet,hiszen epekedve vártam már a folytatást.de természetesen nem tudok a Te fejeddel gondolkodni,ezért elfogadom a döntésed.
    teljes mértékben egyet értek azzal,amit mondassz.Az írás engem mindig kikapcsol,el tudom felejteni az összes rám nehezedett terhet,emellett rengeteg baráttal gyarapodott az életem.
    remélem azért nem örökre adod fel írói páályafutásod,szívesen olvasok Tőled bármilyen történetet,hiszen szeretem,ahogy írsz.
    koszönöm a sok történetet,hogy annyi kellemes percet okoztál és néha megsirattál :)
    puszi
    Reny

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Én is sajnálom, hogy bezárod a blogot, mert fantasztikusan írsz. Az előző történeteket és ezt is végigolvastam, és mind bejött nekem :) Remélem, hogy egyszer még olvashatom, majd a te történeteidet. Azt hiszem nekem az utolsó elkezdett, és a Matti-Kimi-Zongaratanárnős sztorik azok, amiket sose fogok elfelejteni (persze a többi is fanasztikus ;D).
    54.000. látogatóként (PONT ÉN VOLTAM AZ!! HAha :DD) sok sikert kívánok neked még az írás terén.
    Muchos besos (sok puszi), Em. :)

    VálaszTörlés